Tuesday, July 10, 2012

nänänänänänänä batcuddy

ma ütlen ausalt, see on täielik lape, mis siin kuradi blogis toimub. aga samas pole mul ka midagi erilist kirjutadagi. ma ei viitsi iga kuradi päev seda joru ka ajada, et oi kui vastik mu töö on ja kuidas tahaks ikka lebos olla ülejäänud suve aga samas olen nii juut, et cashmoney youngmoney on vajalik või muidu ei tule hollandist ega muudest trippidest eriti midagi välja.
aga räägiks nõnda palju, kui rääkida on. või noh, ei ole vist.
nii, vaikselt piinlen siis marsruudil kodu-aegviidu-töö-aegviidu-töö-kodu-jnejne.
aegviidu on samas tore. tulin just täna läbi suurpärase olümpia hõutelli sealt tagasi, eile sai ka esimesed rannavollepelad teha, mis sel suvel on ikka normaalselt unarusse jäänud. agaaa mängu sai ikka pika peale käima, mõnuga. vot seda tahaks terve suve. terve suve passida päikese käes peaaegu tulisel liival ning sukelduda palli järgi niiet veel järgmine päevgi on kõik kohad liiva ja muud jebedijeed täis. agaaaa cashmoney.
ja tööst natuke veel midagi. ma vihkan asiaate nüüdsest. nad on kõige räpakamad tegelased üldse. ja tippide koha pealt ka täielikud juudid. õudne.
jaaaaa veeel seda ka, et väike rootsi šopingujebedijee hüppab ka varsti ligi, 19-21 džulaai olen seilemas maal ja merel, ahoi, värdjad. perega lähme, aka, isa saadetakse kassuga kuhugi lõbustushuinjasse ära ning meie emaga kolistame poodides. fun fun fun.
jaa nüüd tuleb kaluritepäeva intervjuu minuga.

0 Jauramist: