Monday, June 11, 2012

you don't want to be judged? you wont be.

nii, olles lõpetanud Hitleri loomingus sirvimisega, otsustasin enda järgmine tättari kavandi ära teha. just fo the fun of it. põhjendaks ära ka kohe, et ei oleks mingit kahtlust mu sõnade siiruses ning mõtteid, et see on lihtsalt selleks, et oleks ilgelt lahe ja diip. tähendab, et võib-olla te ei tea/pole märganud/teate küll, et ma olen täis pussy tegelikult. ma ei oska üldse olla ning läheb mul enese kokkuvõtmiseks sigakaua aega, aga saab tehtud. see on lihtsalt protsessi kiirendamiseks. ning kronoloogiliselt/sisuliselt klappiv mu teise kaunistusega.
ja teemant on lihtsalt strong, u kno. ja ma pakun, et see variant meibi vajab ümbervahetamist nende järgmiste vastu, sest käsi pisike ja äkki jääb suht pudru ja kapsad keiss, kui nii pisikestesse detailidesse laskuda.




0 Jauramist: