Tuesday, March 27, 2012

if we spend the night out

meediatund on, mul pole midagi teha, niiet kirjutan miskit millestki.
ahjaa, eile. pidime psühho tuppa kolima hakkama. kurat, ma olin kõik asjad just lahti pakkinud ja tuleb ults ja dvjdvj, teise tuppa. noooh kurrja, käisin siis trennis ära, pakkisin asjad kokku taas. ja tuli mõte. pärdik, kes süüdi tegelikult meie kolimises oli, selle võtsin haarade vahele. kirjutasin päästmiskõne ja dvjdvj, mingu rääkigu ultsiga. samal ajal hakkasin juba asju vedama teise tuppa, kuhu ma üldse ei tahtnuuuuuuuud, sest seal on sitt wifi ja sitt olla üldiselt. olin siis madratsit vedamaaas jaaaa tagasiii kõik tagasiiiiii. ja saingi enda toas edasi olla ja jehuu, jehuu, jehuu. mingid tokio hoteli postrid olid juba mu toa seinu rüvetamas, aga need eemaldasime kähkukähku. ja rahu majas. ja kadi õnnelik.
kõik on hea.

0 Jauramist: