Friday, February 4, 2011

kettas väike tropp

no ei ole koll ees.
terve õhtu on peres arutletud, või siis irratsionaalselt mölisetud, selle üle, mis me perereisiga ette võtame. on kaks võimalust, kas kreetale või ütleme reisifirma asendusest ära, maksame trahvi ja lähme kuhugi Hispaaniasse või Portugali.
Kreeta vastu olen ma täiesti kategooriliselt, sest see linn, kuhu me läheme, tundub minusugusele tapvalt igav, sest seal on peamine rõhk ööelul, mida ma koos vanematega elada ei saa. pluss, satuks reis mu sünnipäevale ja ma ei taha seda üksikuna veeta, kalliread on hinge läinud.
Teides variandid olid veel Madeirale või Costa Bravasse või kuhugi sinnakanti, aga ma leppisin vastumeelselt vanemate Kreetaga, juhul, kui meile mingit paremat kuupäeva pakutakse.Hilisemas mais siis, 7,8,9 on Rootsi tripp, kuhu ma pean ilma Johnita minema ja on täielik mõttetus nüüd, sest a-klassi rahvaga, vähemalt omasoolistega ma läbi ei käi, kuigi võiks. huvitavad tundute küll.
ja kuradi rassistist isa, kes kategooriliselt Türgi ja selle elanike vastu on. esimest korda pean ütlema vanema kohta, et no on ikka kuradi loll. ega tema ju aru ei saa, et kõik kandid on ta "tšurkasid" täis.
mina tahaks aga räigelt Alanyasse uuesti, seal oli eelmine kord nii hea. shoppamisvõimalused viimase peal, rand hotelli tagaõuel, vaade vahemerele, pmst hotelli parim tuba, hea söök, kuradi täispakett, persse küll.

a jaa, ma tegelikult tahaks ka väga Madeirale, sest sellest linnast, kuhu pakkumine tehti on lihtsalt nii kuradi võrratu pilt tehtud, mis mind armuma pani, siin. saadangi hinnapäringu sinna, äkki lähme.

tegelikult ma enam üldse ei tea, mida tahta. kõik on nii persse jooksnud. tänks, marodöörid Egiptuses, kes te kõik ära nussisite kõik.
olen sellest tsirkusest väsinud ja tahan juba meie uut stroboga vanni testida, kusagil keskööl tiksun sinna siis.

0 Jauramist: