Monday, February 21, 2011

emerge

jätkaks pühapäeva õhtuga. kui oleks vaid millegiga jätkata. ahjaa, unetu öö taaskord seletamatutel põhjustel.
seega olen laupäeva varahommikust esmaspäeva hilisõhtuni maganud kusagil viis-kuus tundi. mõnus, aga väsinud polnud päeva jooksul vähemalt, praegu nokin juba vaiskelt.

aga üldiselt, koolipäev oli jama. ajaloos lebo kt, eesti keeles käänamismallide suurepärane tunnikontroll, mille ma arvasin, et saan kindla kahe. suur oli mu üllatud, kui paberi peal tiksus 5- ja see ka mingi osastava käände vea pärast. "au" osastav on ju kogu loogika järgi "aud"? nähtavasti ikka pole.

kehalises hoota kaugus. viimane katse, arvatavasti uus isiklik, läks persse, sest ma hüppasin tagasi näoli maha. :D kaunike.

peale kaheksandat muska tuli siia, jaurasime siin märkamatult pika aja. käisime alevis,ostsin mingit räigelt head kommi ( maasika-koore, OM NOM NOM). ja küpsist. küpsised on head.

ja üldiselt, mul on pohui, mul on kraana.

3 Jauramist:

Anonymous said...

vaata ette oma "tolgusega"

Kadi K Si6. said...

troll. :D
ja sellega seoses on su anonüümsus paljastatud, palju õnne! :D

Anonymous said...

juhhhei